Festival Nautico, Marina Zar-Par, 2009

Ja igår var öppningen på helgens båt mässa som Tony har arrangerat här på Marinan...öppningen var bra och det kom lagom mycket folk, det blev lite tal, musik från min Ipod, mat från grillen och dricka från baren. Natten blev lång...tony damp i säng vid 1.30 jag var dock redann sovandes då, flytten tog på krafterna...

igår var det fredag och det hände inget här på mässan men idag är det som vi förväntar oss att det ska komma lite / mycket folk och ha trevligt. Det kommer att vara live musik på em och utstälning av marin konst, det ska tydligen sitta några konstnärer och måla här...inte sett några men de kanske inte är så morron pigga jag vet inte...

ska jobba på att ta lite kort, fortfarande inte hittat kabeln och CD till min mobil...måste fixa det nån gång...är ju så mycket enklare att slippa bära på en kamera hela tiden...jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0