Onsdag i Case de Campo

   Jupps idag blev det en liten resa till Casa de Campo och la romana. Tony är ut och seglarr med lite klienter och jag gickk till SPAt och blev fin och känner min som ny! Aaa såå skönt! Mindre kul var kanske att damen som gjorde min ansikt behandling tyckte att jag skulle gå och kolla upp min acne igen för den börjar blomma upp lite igen och det är ju bättre att kriga med den innan den blommar ut helt...men men ska se vad vi ska göra åt det.
   Först ska jag till en affär och kolla igenom HELA produkt utbudet av scne behandlingar och köpa mig en HEL serie...just nu har jag en kräm av en mask av en annan osv. kannske bättre med en hel serie...får se vad som finns här i affärerna...

Sitter nu på restaurang "Naked Fish" i marinan och har ätit en spagetti och tomat sås och här med mig sitter 3 andra tjejer och "jobbar" på priserna i nämda restaurang...nå ja mycket tyckade blir det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0