Till blåkulla blir det inte

Inte denna skärtorsdag i alla fall. Jag tror att jag sparar min resa dit till ett annat år när jag är aningens närmare..man vet ju aldig kanske att jag firar Påsk hemma nån gång i framtiden...

Seglade i går till Palmillas, sov över. det var bara vi 2 katamaraner och en båt till så skönt med tystnad. Ingen generator, ingen AC inget som lät i bakgrunder bara TYST! det är inte många gånger det är så här kan jag lova. Är det inte busiken från beachen brevid här är det marinan som har "dunka-dunka" hela dagen på 20000 eller en AC som surrar hela natten...(börjar jag bli gammal om jag klagar på att det låter över allt?)

Tillbaka är vi i alla fall nu i marinan och vi tänkte åka till lägenheten men tonys  borrmaskin vill bara snurra åt ena hållet, och självklart är det så att det inte blir några hål i väggen så jag får inte AC inkopplad idag heller...och eftersom det inte finna någon ström mellan 17 och 21 så blir det ingen städning för min del heller. Det är ju en dag i morron oxå!!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Thats live.......Hoppas att borrmaskinen kan göra hål åt alla håll i framtiden, annars kan man ju chacka en ny...........Glad Påsk IGEN och ring eller sms, så kan vi Skypa gullet.



20 fötter Uffe och Pappa

2009-04-10 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0