Bloggkritik

   Har funderat lite och kommit fram till att jag inte ska kritisera så mycket. Jag vet själv att när jag läser i tidningen om ungdommar som blivit mobbade på nätet eller is kolan blir jag så upprörd! Jag menar varför skulle folk vilja göra en anna människa illa? Jag förstår inte ricktigt det. Men jag har oxå fått känna på hur lätt det är att börja kritisera folk och speciellt om det redan finns några som gör samma sak. Det blir liskom lättare om man är flera, även om man inte känner varandra.

   Sen beror det ju självklart på vad det är man kritiserar. Jag menar för mig är det super lätt att kritisera alla i stilen, blondinbella, kissie osv. de har liksom en personlighet här i blogg världen son inte går ihop med min som jag har i vannliga världen. Vi tänker helt enkelt inte lika punkt slut. kenza och liknande är det lite svårare med då hon inte har riktigt samma stil som de föregående...sen finns det ju personer som Isabella som kör på just den biten att kritisera, det blir inte heller så lätt att kritisera då kritik på kritik inte alltid blir så bra.

   Slut ligen skriver jag det igen, jag ska inte kritisera, jag vill inte vara en mobbare, inte äns en "light" så skärpning Lisa, get back to bussines!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0