Bloglovin

Ok, så jag har en hel det att lära om att blogga och hur man fpr besökare och det ena med det andra. Men jag gör ett ärligt försök och jobbar på det. Jag kan inte säga att jag inte har tid i alla fall för tid är det jag har mycket av. Lite svårt ibland att göra något av den bara. Hur i hela friden tänker hon nu? Jo det ska jag äga er upptagna människor att det finns några av oss osm helt änkelt inte är så upptagna och varge gång nu säger "kan du....." så söger vi "Visst" typ.

Har letat i hela lägenheten och hela bilen efter min lilla kartong i vilken min nya mobil kom i. Men den finns värkligen ingenstans!!! Det dumma i det är att i den lilla kartongen ligger CD och kabeln till datan. så alla mina små kort som jag har i telefonen blir kvar där tills jag hittat någon lösning på det här. Trist för min underbara kamera är för stor för att ha med sig över allt och den ÄTER batterier så när jag som mäst vill haa den, ja då är den död...men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0