Dröm

   Jo jag gör det ibland, drömmer alltså. många gånger kommer jag ihåg dem när jag vaknar men efter kaffet är det som bort blåsta. Men just denna kommer jag facktiskt ihåg...

   Av någon anledning hade jag blöta kläder på mig och för att torka dem använde jag ett strykhjärn och strök kläderna när jag hde dem på mig, men nej jag brände mig inte. det fanns tydligen något trick för det...Lustigt men kläderna blev torra, strykta och jag brännde mig inte.

   Nu på morronen har jag facktiskt strukit lite kläder. Vi ska på presskonferens i Em och det vill ju till att se lite ordentlig ut då. presskonferensen är om Båtfestivalen / båt showen som vi ska ha här nästa helg. Min älskling är annordanren jag den söra lilla sekriteraren...haha

   Nå ja han organiserar i alla fall men jag är inge vidare sekriterare...han klararsig tack och lov bra på egenhand. det vill säga så länge han int evill kopiera papper eller skriva ut för den fin fina skrivaren ligger en trappa ner och det är ju mycket bättre att skicka iväg lilla mig på mina dagliga turer upp och ner...tsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0