Ett barn talar 2

Min älskade pratade i telefonen med sin 3årige son:

Pappan: Vad ska du ät till middag nu då?
Sonen: Kyckling!
Pappan: Jag ska oxå öta kyckling till middag!
Sonen: Ja menn kom hit och ät då pucko!
Pappan: eee fast jag ska ju äta med Lisa...
Sonen: Hej då!

Efter att pojken en anna dag hoppat runt som en galning ett bra tag bad jag honom att ta det lite lugn jag använde ett spanskt utryck för typ "lugn i stormen" Dock innehåller den spanska varianten namnet Bobby...på detta svarade den lille godingen lite förvånat och fundersamt...

- Men jag heter inte Bobby, Jag heter Juan!


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Haha, vad roligt. Skönbergaskolan var ett tag sen =)

2009-03-25 @ 23:07:44
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0