Följd fråga...

...Skulle då Påven kunna förklara för lilla mig som inte förstår just HUR användandet av kondomer gör mer skada än nytta? Snälla förklara för oss VANLIGA människor vad som är så farligt så att vi kan förstå! För just nu fattar vi INGENTING! Hallå välkommen till 2009 och kondomer är farliga? EEE eller inte!

De förebygger, de ger färre aborter, könssjukdommar, ADIS och HIV minskar med dem osv. osv.

OK så jag ska inte ha sex med alla som går på gatan men det är OK, för det har jag inte. Men om jag nu råkar bli kär i npgon som har ADIS eller klamydia eler vad det nu kanvara så ÄR kondomen ett MYCKET bra sätt att skydda sig! För vem har rätt att säga till mig att jag inte FÅR ha sex men vem jag vill? Jag tar själv ansvar för följderna men jag kan genom att använda kondom förebygga mycket av de dåliga efterföljderna...

Sen ska jag oxå lägga till att jag är gift med en katolik, jag bor på Dominikanska Republiken, vilket är katolskt men jag tror nog att PÅVEN borde ta och läsa lite nu tids litteratur eller ev. prata med vanligt folk i alla fall 2 min om dagen. Det skulle göra honnom gått! Varför har vi en Påve i världen som ha så stor MAKT men som inte utnyttjar den på ett bra sätt?? Det har Påven ALDIG gjort! ingen av dem! Bättre på er Påvar!!



Läs artikeln HÄR!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Påven e dum

Han borde få sej ett skjut så han skulle förstå!

2009-03-19 @ 08:21:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0