Hämden är djuv

   Är det inte så vi säger?

Skadeglädje är den änna sanna gladjen?

   Men vart kommer alla genialsika ideer ifrån och varför just när vi ska hämnas på våra ex? Kan vi inte använda kriakktiviteten till något lite bättre? Det måste vell finnas något vi kan göra i stället för att komma på bra sätt att hämnas på folk?

   Personligen har jag aldrig hämnats på något ex. men jag har 2 varianter som jag kan dela med mig av.

1; Den förre detta frun häller MYCKET socker i  diseltanken på sport fiske båten.
   = Kostsamt för mannen i fråga då han måste ta ut de båda två tankarna och ersätta dem med nya. Vanligen sitter inte tankarna så att de enkelt kan tas ut utan man behöver mer eller mindre ta isär hela båten.

2; Den förre detta frun ristar med nyckel in några vackra ord på den nya svarta stads jeepen. Detta görs på en stor parkering en helg när många vänner, bekanta och viktiga människor oxå är där. Hon står sedan vackert kvar och väntar på att mannen i fråga ska komma till baka till bilen så att hon inför alla som vill höra får säga vilken bedragare han är med några väl valda meningar.
   = Rycktet om att vara en hederlig familje karl gick helt åt skogen och innan han hunnit lacka om bilen vet halva stan vad som hände på parkeringen.

Läs artikeln HÄR!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Skrev just om min senaste hämnd!

Men det där va klockrena tips!

2009-03-17 @ 21:00:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Denise

Skadeglädje är den enda sanna glädjen. ;D

2009-03-17 @ 21:15:27
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0