La Romana

Idag åkte jag till la romana och hämtade bilen som blev kvar där i söndags för att tony tog med sig bilnyckeln när han åkte. Men nu är det löst i alla fall. Hadde Ipoden på full volym och sjöng med i alla låtar som vanligt. Denna resa blev det kärleks sånger, trist med gamla låtar? Nej hur bra som hällst!!!

Var i mat affären och skulle inhandla lite saker men det blev typ bara kaffe. Behver en Veet kräm men det verkar nöd löst att leta efteer det i det här landet. Det gör för onte att vaxa...ja jag har provat och om  jag inte måste tänker jag inte gör om det. Men det ska sägast att resultatet efter den andra gg blev ricktigt bra men i alla fall, AJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0