Mat Affären och Margaritas

   Var i stora mat affären idag och hittade att som jag behövde! Super! Det är inte alltid som det händer ska jag säga er. Alldeles för ofta missar jag nått eller så finns det inte...men denna gång, oj så duktig jag var *klapp på huvet*.


   När vi sedan kom tillbaka till Marinan och båten så blev det coctail time! Yiii Så jaag är lite lycklig nu som det heter. Det är 2 båtar här från USA, trevliga kryssare som lagar och äter god mat och dricka. Denna kväll blev det Margaritas! Min älskling har 100 koll på det! De blir alltid super bra! Får se upp med antalet bara..de är ju så söta...och sen säger det bara PLING!

   Dax att sussa i morron ska vi försöka få upp båten på  land...hoppas att det går bra! Håll tummarna för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0