Morron igen

   Tänkte att jag skulle göra en banan smoothie nu på morronen. Men det blev inte så. youghurten var lite  gammal...så jag struntar i det. Jag har ioförsig mer men jag bara kände att det var ett täcken, ingen smoothie till Lisa idag. Sen skulle jag diska efter att vi druckit kaffe och märker att vi inte har någe vatten...ut och fylla på tanken...

   Nu har jag fyllt på vatten tanken i båten IGEN, fattar inte att den helt plötsligt bara blir tom. men men det kan bero på att jag använder vattnet så klart..men ändå! Jaja nu är det gjort och det tar vell i alla fall 4 dagar innan övnisngen ska göras om igen. som tur är tar det bara 10 min och är inte så jobbit men i alla fall.

   Dock irriterar jag mig varge gång, min int epå just vattnet utan på att vatten slangen alltid är så dåligt upphängd...den är liksom tvinnad hit och dit och veckad så att den nästan går sönder. Jaja och?? jo det är inte JAG som hänger upp den så dåligt! Jag gör det bra! Jag tar mig tiden för det är min vattenslang och om jag inte tar hand om den måste jag köpa en ny. nej nej det är killarna som tvättar båtarna som lånar den som inte tar hand om den. De behöver ju inte köpa en ny när denna går sönder...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin din blogg är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0