Photoscape

   För oss som inte har råd / lust att köpa ett fungerande bild behandlings program finna det hjälp att få gratis! Jag kom bara inte på vad det var för program som jag använde när jag tog en webbdesign kurs på universitetet men när jag kollade efter så var det Photofilter det funkade ganska bra måste jag säga.

   Men när jag nu var på jakt efter ett nytt program tänkte jag att jag skulle prova det som alla verkar säga funkar bäst, Photoscape. Efter att på bara ett par min gjort en ny header till min blogg (som jag blev nöjd med) med ett helt nytt program som jag aldrig använt förut måste jag nog säga att det är ett bra program...!

HÄR finns en lista med Gratis bildbehandlings program!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0