Säng gavlar

   Jag har en säng botten med ben och tycker att det är lite trist att inte ha någon gavel till den. Eftersom IKEA inte har öppnat här i landet än (de håller på och bygger) så fick jag lite inspiration från deras hemsida. Iden är att måla en säng gavel på väggen. Eftrsom jag har betongväggar är det ganska enkel, ja förutsatt att jag kan hanskas med penseln.

   Dessa 3 säng gavlar från IKEA är det som jag har fastnat för. Vet inte vilken utav dem som det blir till slut, det beror på hur jag ska göra med sovrummet i övrigt och hur fönstrena sitter osv. Har fortfarrande inte koll på det. Men det kommer en upp följare så småning om.

Bilderna kommer från IKEA.
          Kvinby                          Manger                          Sörum

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0