Santana konserten

   Santana konserten igår var ok. Det var mer ett socialt evenemang. Förtsa timmen satt hela publiken ner. Klart att han kan slå an på gitarrens stängar det ska vi inte ta ifrån honnom men vem vill gå på konsert med Santana i en anfi teather och SITTA ner i över en timme...? Sista 3 låtarna var gamla godingar och hela publik havet dansade lyckliga över att äntligen få använda benen. Sångarna han hade med sig var inte heller av högsta klass.  Inte en ton fel som någon hörde men det fattade liskom styrka, kul hade de på senen och det smittar ju ofta till publiken men det räckte inte till hela teathern som var full till brisningen.

 

   Funderade även på hur bra/smart (vet inte vad för ord jag borde använda) är att röka på senen. Visst majoriteten av publiken var över 40 år men det fanns barn och unga med oxå. Tyckte inte att det hörde dit ricktigt. Det är ju inte så långt at gå bakom senen 1 min för att röka 2 bloss och sen tillbaka igen. Hade varit mer proffsigt tyckte jag.

 

   På tal om barn som var med på konserten så tog han upp ett helt gäng av dem på senen för att spela med dem sista låten innan extra numren. Barnen hade kul, vi hade kul med så blir det lite dubbel moran igen med rökningen och jag kan inte sluta tänka på det. Det liskom funkar inte. Om du är en super stjärna som alla titta på hela tiden så kan man ju vara lite smartare och inte göra uppenbart dumma saker (röka) mitt rfamför ögonen på tusentals fans som ser upp på en. Men å anda sidan, nej det finns ingen andra sidan.

 

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0