Sjuk mardröm

   Sitter nu med min kaffe i handen och ska börja kolla runt bland bloggarna och tidningarna för att se vad som hänt i världen medans jag sussat i min säng. jag är ingen morron pigg människa och innan mitt kaffe är det ingen ide att prata så mycket med mig. Dagen till ära fanns det inget socker heller så jag har honung i kaffet, det funkar ganska bra men jag gillar sockret bättre.

   Drömmen jag hade var att jag satt och spelade Playstation med min lillebror. Det var tydligen någon del som han inte klarade av (han som alltid är bättre än mig). Det hela gick ut på att springa runt och döda. Som så många andra spel nu för tiden. Det otäcka var att efter bara en liten stund så var det mer som att det var jag som sprang runt där i spelet. När jag "upptäckte" det så sprang jag fort tillbaka till startplatsen och tack och lov slutade spelet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0