Tillbaka i båten

men jag är aldeles ensam och jag ska vara helt ärlig och säga att jag tycker inge vidare om det!

Åkte till La Romana igår em och åt middag med 2 vänner, idag packade jag det som fick plats i de få kartonger som vi hade hemma, det blev lite i alla fall och sedan åkte jag tillbaka hit till bpca chica och min lilla båt.

jag sover bättre själv i båten, den är mindre och så vet jag att vi har vakter här. Jag blir alltid lite barnslig när jag är själv på nätterna, tack och lov att det inte händer så ofta! Tony min älskling kommer i morron em. och jag misstänker att han kommer vara ganska trött efter2 dagars egling. jag vet ju int ehur bra seglare de nadra 2 är som är med honnom..men men

igår blev det en del shopping! yiii Eftersom jag vanligen inte spatserar runt på gator och torg blir det extra roligt när jag får tid till det! och jag kommer alltid hem med fler saker än jag tänkt mig..lustigt va?

tex. odag åkte jag till affören och tänkte handla motorolja till bilen och lunch, men jag kom ut med en ny bikini, jesussandaler ja och lunch...inpuls på högsta nivå! men jag behövde nya av båda delarna så det bliv bra endå...

nu ska jag pallra mig i säng! skriver i morron som vanligt igen!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tja, kan vara bra att se det hele från en ensam vy ibland, man därefter vet vad man saknar och vad man älskar. Lycka TILL med flytten, det var väl en efterlängtad present efter allt.......Kram

2009-03-29 @ 03:52:06
Postat av: farmor

Att du inte följde med i båten som vanligt var konstigt.Men hoppas du sovit gott utan Tony.

2009-03-29 @ 11:49:33
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Hejhej!

En ny veckans fråga är uppe, svara gärna på den :)



Ha en bra dag!

2009-03-29 @ 13:20:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0