Torsdag den 19 Mars

   Och så har jag äntligen fått sätta mig ner vid min underbara lilla dator men klockan har hunnit bli 14:14 här redan.

   Dagen började med att jag fick följa med mannen min till en möte i storstaden agående ett sponsrings avtal...det gick bra hoppas vi. Sedan fick jag lite mat, (det var inte så dumt) krabbklor i cocos sås och ris i cocos sås...!!! Väl tillbaka i marinan blir jag varse att om jag inte tvättar har vi inget att ha på oss ikväll...så det blev till att tvätta och stryka men nu är det klart!

   Solen skiner lite varmt idag så jag sitter här inne i båten och tycker nog att solen kan ta och lugna ner sig lite. Det är ju trots allt bara mars fortfarande, ingen anledning att skynda på sommaren ricktigt än...men men bor man på en carribisk ö så får man ju typ skylla sig själv eller nått...


Kommentarer
Postat av: egoina

bara det att det inte är tisdag ;) Antar att du menade torsdag.

2009-03-19 @ 20:58:01
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0