Tråkigt

Det är vad jag har det just nu. Har en av dom där dagarna när jag bara inte vill göra någe alls. När jag fått i mig kaffet på morronkvisten så gick liksom luften bara ur mig. Ennu en dag att ta sig igenom typ...bläää

bestämde mig för att lyssna på en bok som jag lånade från internet biblioteket...Det var ok ett tag. Målade naglarna vita, med mitt nya nagellack från Miss Marion, det blev skit, tårkade aldrig så jag tog bort det.

Lagade tomat sås med majs och pasta till lunch. Det blev lika gott som vanlligt! MMM tur at jag kan nått i alla fall! Ssen trodde jag att vi skulle åka och kolla på lägenhet för ögaren till den jag vill ha sitter på sin ända och har inte kommit med kontrakten än och vi har tjatat...! Och jag vill flytta NU Ville inte bo i båten längre...jag e lite trött på det...kan ju vara kol att bo som vanligt folk igen och inte behöva oroasig för att man glömt någe i den andra lägenheten 1,5h här ifrån...*suck*

Nu ska jag inte klaga mer. Tror att jag ska se "Pirates of the Caribbean" igen för typ 5 gången...skratta kan ju vara bra!


Kommentarer
Postat av: farmor

visste inte att ni inte hade någonstans att bo.

2009-03-23 @ 14:18:22
Postat av: farmor

snygg logga föt Tony Torres

2009-03-24 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0