Trodde jag ja...

Detta skrev jag för 2 min sedan i word när jag fortfarande trodde att det inte fannns något WiFi. det är iof. sant att WiFi just här inte funkar men grannes är det inget fel på!! YIII morronen är räddad!

Antar att det blir lite dålig uppdatering idag...

Lämnade av tony på buss stationen kl halv 7, åkte tillbaka till sängen och nu sitter jag på en fruckost restaurang och inseer att deras internet inte funkar. Typiskt! Jag som hade tänkt spendera några timmar här iväntan på att jag ska kunna åka och hämta upp lite andra saker innan det är dax att ge sig av till boca chica och båten igen.

Funderar på att ringa till en liten vännina i La romana och se om det kanske blir en liten utgång eller liknande, sitta ensam på en fedags kväll känns ju lite deprimerande om jag får säga så. Om jag åker till La romana kan jag passa på att  packa lite saker i morron eftersom vi hoppas på att få flytta tisdag eller onsdag nästa v. Det är ont om tid för just den där packnings biten men det ska nog gå bra!

 


Kommentarer
Postat av: knivlisa

Ja!!! Skiitläskigt. Jag vet inte hur jag lyckades somna.

2009-03-27 @ 15:39:49
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: farmor

vad för presskonferens.

2009-03-28 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0