Världens bästa mat

Kan inte alla smarta männisor som kan en massa om mat oav. komma överens om någonting? jag blir aldels snurrig i huvet av alla olika kost råd som man kan få. Mammas tycker jag ändå bäst om, "ät lagom och lite av varge".

Foto: www.aftonbladet.se

Denna litsa innehåller mat som jag kanske inte skulle räkna till världens bästa men mycket kan jag vell hålla med om. Blir dock lite trist att bara äta frukt  och bär hela tiden så jag håller mig till mammas råd. I alla fall så här ser listan ut från Gary Williamson:

1. Äpplen

2. Björnbär

3. Svart te

4. Blåbär

5. Broccoli

6. Fullkornsflingor

7. Körsbär

8. Körsbärstomater

9. Kaffe

10. Tranbär

11. Mörk choklad

12. Grönt te

13. Apelsiner

14. Persikor

15. Plommon

16. Hallon

17. Röda vindruvor

18. Rödlök

19. Spenat

20. Jordgubbar


Läs hela artikeln här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0